May 12, 2009

Veterinar vs Pusat Sukan

Salam,

hye guys!! arini aku nak share cite ngan u all smua pasal perlawanan akhir bola sepak interfakulti antara veterinar (fakulti husband aku) vs pusat sukan. Perlawanan tsb telah berlangsung malam semalam di Stadium UPM. Aku plak disuruh menjadi cameraman yg x berbayar sbb x profesional hehehe..
Separuh masa pertama, memperlihatkan veterinar mendahului dengan 1-0. Time tu bru 5min permainan dimulakan..mmg cantik gile gol yg telah dijaringkan oleh pemain berjesey no.2. Agak tersentap juga la player2 pusat sukan dengan jaringan gol tsb. Ramai juga penyokong2 dari veterinar yg turun smlm & x ketinggalan member2 dri fakulti lain yg dtg utk memberi sokongan kpd stiap pemain.
Masuk separuh masa kedua, player2 pusat sukan bermain agak agresif maybe ttekan dgn keadaan time tu..yg mna boleh dikatakan player2 veterinar pun xkurang hebatnya beraksi lincah serta bersemangat waja utk mendapatkan gelaran juara. Tapi yg paling aku geram & rasanya penyokong veterinar yg lain pun mmpunyai perasaan yg sama cam aku..mmg x bpuas hati dgn tugas kerja pihak pengadil..urhh..nampak sgt cam kena bayar jer dorg tu ngan pusat sukan..eeeeeeeeee..geram aku!! Abis separuh masa kedua, kedudukan kedua2 nya adalah seri iaitu 2-2, so masa tambahan diperuntukkan selama 1/2jam lagi tuk menentukan siapakah yg akan bergelar juara. Kedua2 pasukan berhempas pulas utk mempertahankan kedudukan serta berusaha bersungguh2 dlm game penentuan ni..ttpi masa tambahan yg tlh diperuntukkan juga tidak membuahkan hasil dan ianya membuktikan bahawa tendangan penalti pula perlu disusuli slpas itu. Akhirnya, dgn tendangan penalti tsb kejuaraan tlh berpihak kepada pusat sukan dgn jaringan gol 4-2.
Bagi aku..walaupun pusat sukan menang (penalti), veterinar tetap beraksi cemerlang. Syabas & tahniah diucapkan kpd player2 veterinar yg bmain dgn bersungguh2..hanya rezeki tidak berpihak kpd mereka...itu sje yg dpt aku ungkapkan. Maaf, gambar blom dpt di upload utk tontonan u all.. :p

4 comments:

mr_habuk said...

hehehe..dah macam comentator sukan..:P
mana gambar ehh..??

Nieza Saad said...

kui..kui..dah geram punya pasal la tu. Gambar x sempat nak upload lagi la..

misz beauty said...

yunk, award and tagged for u!!!

Nieza Saad said...

yeke..alamak kena tagged la plak..aduss.