May 8, 2009

POLO Ralph Lauren

Salam,

hye u all..good morning!! Urmm..arini aku dah masuk balik ofis slpas 2hari menghadiri kursus. Sebelum aku cite bab kursus yang aku pergi selama 2hari tu, aku nak share dulu ngan u all smua ttg kisah aku smsa cuti Hari Buruh (1 Mei 2009) minggu lepas. Selalunya, if cuti Hari Buruh aku mesti balik kg aku di Perak tapi tuk tahun ni aku balik kg jga tpi di Rembau, N9. Tapi sblum blik kg aku & my husband sempat lagi pergi shopping di sebelah paginya di ISETAN, KLCC :)

Kebetulan di ISETAN, KLCC ada sale utk POLO Ralph Lauren..urmm..apalagi aku & my husband berkejar2an la ke sana. al-maklumlah sebelum ni aku & my husband mmg dah lama mengidam utk mendapatkan atlease sehelai baju berjenama POLO Ralph Lauren. Maybe mmg rezeki kitaorg la aritu..akhirnya tertunai juga impian aku & my husband untuk mendapatkan sehelai baju berjenama POLO Ralph Lauren..hehehe :)


Inilah koleksi T-shirt POLO Ralph Lauren aku & my husband, if ada rezeki lebih nanti maybe akan bertambah lagi koleksi tsb.

2 comments:

nabihah82 said...

wah wah...lawo baju

Nieza Saad said...

hehe..duitnya pun lawa kak bie :P