May 8, 2009

Kursus Penulisan Minit Mesyuarat

Salam,

Memandangkan arini aku xde keja nak buat tambahan plak arini ari jumaat, so keja aku hanya tertumpu pada blog utk arini hehehe :p Kali ni aku nak share cite aku ttg kursus yg aku hadiri 2hari lepas (6 Mei - 7 Mei 2009) iaitu Kursus Penulisan Minit Mesyuarat yg telah dianjurkan oleh Seksyen Latihan, Pejabat Pendaftar, UPM sempena sambutan Hari Setiausaha 2009. Kursus tsb telah diadakan di Bilik Seminar, Kolej Keenam, UPM.
Firstday kursus disebelah paginya agak terlalu boring sbb perjalanan kursus tu terlalu slow membuatkan aku hampir melelapkan mata..huh..nasib baik leh cover hehe2. Lepas je break tuk breakfast bru la aku dpt balik mood tuk mdgr apa yg dibentangkan oleh penceramah iaitu En. Jaafar Marzuki daripada INTAN. Berakhirnya kursus disebelah petang membuatkan aku lebih tertarik utk hadir kembali keesokkan harinya, disbbkn byk input & info yg aku perolehi utk knowledge aku yg mana sblum ni aku x tahu..huhu.
Esoknya, En. Jaafar menyentuh bab format penulisan minit mesyuarat..inilah masa yg ditunggu2 oleh para peserta yg rata2nya adalah dikalangan para setiausaha yg akan memikul salah satu tanggungjawab dlm catatan minit mesyuarat. Information yg kitaorng perolehi amat bermakna sekali utk dipraktikkan selepas ini dalam tugasan harian. Alhamdulillah, matlamat aku utk menghadiri kursus tsb hampir tercapai..hanya tunggu skrg utk merealisasikannya sahaja :)
Ok..daa.

No comments: