May 29, 2009

Princess of Cuteness


Salam,

Hye guys..amacam comel x gambar princess kt atas tu?? hehehe..gmbar ni aku dpt drpd member ofismate aku dia yg kasi tuk aku dulu. Gambar ni aku jadikan background desktop aku dri dulu hingga la sekarang..aku suka sgt sbb setiap pagi bile aku sampai je ofis aku on pc mesti aku akan tgk dulu muka the little princess ni..tambahan plak Dr. telah mengesahkan yg kemungkinan besarnya tahun ni aku akan dpt baby girl..insyaAllah..dan harapan aku hopefully if aku dpt baby aku nak muka baby aku mcm the little princess ni..hahaha..coz kebanyakkan orng kata la if kite mengandung kite digalakkan tuk melihat gambar2 bayi yg comel2..kata orang la kan..percaya @ tidak itu terpulang pada pendapat masing2..yg penting sbnarnya smua kejadian tlh pun ditentukan oleh Nya yg Maha Berkuasa.. ;D.


So, skrg ni kandungan aku dah pun menjangkau ke usia lima bulan. Tak sabar rasanya nak menunggu baby aku kuar utk dilahirkan :) Aku sentiasa berdoa agar kandungan ku kali ini selamat hingga ke due nyer (aminnnnn....) U all jangan lupa tuk sentiasa mendoakan kesejahteraan aku dan baby yg bakal lahir ni yer..thanks guys..


4 comments:

nabihah82 said...

hehee..amin...mestilah comei nant mcm ibunya hahaha..k'bie dh jwb dh tag nieza hahaha

Nieza Saad said...

insyaAllah mudah2an hendaknya..aminnn.. yeke..hehe;D

misz beauty said...

Ya Allah Ya Tuhanku, sihatkanlah dan selamatkanlah Niza dan kandungannya sehingga dapat melahirkan. Amin =)

Tengok muke saya ari2 pun bley gak baby jd comey... Muahahahaaa =D

Nieza Saad said...

hehehe..Thanks dear ;D..insyaAllah harap2nya begitulah hendaknya amin..