May 29, 2009

Change or Not??

Salam,

Hye guys..good morning!! :) dah hampir seminggu rasanya aku x update my blog entry..huhu..coz aku ngah bz menyiapkan kerja2 harian yg diberikan oleh bos aku..urmm..tambahan plak dengan msalah intnt yg membuatkan aku bosan tuk melayarinya..sekejap ok sekejap ko!!huhhhhh...
Smlm aku g dgr ceramah "Kecemerlangan Menerusi Pembangunan Sikap" yg telah dianjurkan oleh Jawatankuasa Perancangan Latihan FK sempena Kursus Pengenalan Fakulti (Untuk Pegawai Baharu) siri 1/2009. Best juga dgr ceramah ni if penceramah nyer kelakar..actually aku mmg suka ngan penceramah tu that y la aku joint smlm hehehe..tpi xpe sbnarnya ni bukan point utama aku nak tulis dlm blog arini..citer ni just selingan aje..;D.
Point utama aku arini adalah tuk minta pendapat u all ttg my background blog..aku cadang nak change my layout tpi cam sayang lak nak tukar..huhu..so ape pendapat u all?? change or not?? comment please!!!! thanks a lot to Kak Nora (TDA) yg sentiasa mengikuti perkembangan blog aku..x sangka ada juga peminat yer..hehe ;D. Oklah lepas ni maybe semangat aku makin bkobar2 tuk sentiasa update my blog dgn cite2 menarik utk dikongsikan bsma ngan u all smua.
stay tune k..daaaa..

No comments: