May 19, 2009

Suke..Suke..Suke!!

Salam,

Hi there :) smlm lepas balik keja cam rutin biasa la mesti g umah mak mertua aku dulu..isi perut dulu..main2 ngan luqman (anak buah husband aku)..lepas dah puas baru la balik umah. Ontheway nak balik umah aku teringin lak nak minum cendol & apam balik..so tpaksa la my husband penuhi dulu keinginan aku tkut nnti kempunan..hehe..
Sampai umah dah pkul 7.00ptg, so sempat la aku membelek2 skejap bunga orked aku. Riangnya hatiku bukan kepalang pabila melihat bunga orked ku dah mengeluarkan bunga..hehe..lepas ni sure lagi byk bunga orked yg kuar..yes..yes..aku suke..suke..suke..!!Tapi aku xsempat nak tgkp gambar bunga orked aku smlm sbb masa x mengizinkan aku berlama2 diluar memandangkan suasana petang dah pun melabuhkan tirainya..bahasa apa la yg aku guna ni..ahh..belasah ajerla..huhu.
If sempat aku balik umah arini before 7.00ptg, akan aku tgkp gambar bunga orked tu tuk tatapan korang..hehe..ok guys..daaa..

2 comments:

misz beauty said...

jangan lupe petik sekuntum tuk kite nak letak atas kepala buat sanggul eh... huhuhhuu ;-p

Nieza Saad said...

uikss..mane boleh main petik2..nnti bunga nyer tinggal sikit la ;D