May 4, 2009

International Book Fair 2009

Antara koleksi yang aku perolehi di IBF 2009


Salam,
Hujung minggu lepas aku ke PWTC untuk International Book Fair 2009. Mulanya aku pun x tahu pasal IBF (singkatan), lepas dpt call drpd kak long aku baru la aku tahu pasal IBF tu. Aku mmg teringin sgt nak g IBF tu so aku pun ajakla husband aku g sana, sbb niat hati aku nak cari buku masakan tradisional & buku2 novel sure leh dpt harga yg murah.
Sampai je kat PWTC, ramainyer orang sampai nak parking pun x tahu kt mane..nasib baik berhampiran PWTC tu ada The Mall so kitaorg parking keta kat situ jer..menapak la jawabnya, bgi aku xde masalah nak menapak sikit janji aku dpt g IBF tu. Berada dlm PWTC tu mmbuatkan aku berasa teruja sekejap dgn pelbagai buku & majalah yg aku gemari semuanya terdapat disitu. Tak rugi aku datang dengan bersesak2 di jalanraya..hehe..walaupun pada hakikatnya husband aku dah membebel2 dlm kereta..kui..kui..

1 comment:

nabihah82 said...

wah..lg byk dirembatnya hehe