May 28, 2009

Suke..Suke..Suke..part II

Salam,

Hye guys..tuk part kali ni aku just nak tunjukkan gambar bunga orked aku yg sudah pun berkembang mekar spt yg telah diceritakan sblum ni di part yang lepas (part I).hehe.. Gambar ni aku baru je bkesempatan tangkap pagi tadi sebelum ke tempat keja :) utk tatapan u all smua. Sbnarnya dkt umah aku dah ada dua pokok bunga orked, satu warna purple satu lagi warna kuning+oren2.. Dalam gambar kt bawah ni bunga orked purple dan mengeluarkan bunganya..yg bunga orked kuning+oren2 tu blom berbunga lagi..tpi masa aku bli dua-dua bunga orked tu dah pun berbunga sbnarnya.. :)

InsyaAllah lepas ni bertambah lagi la koleksi bunga orked aku..:D.






Ta..daaaa...inilah bunga orked ku.. :p


2 comments:

misz beauty said...

Nanti beli lah kaler purple terang... mesti lg nice...;-)

Nieza Saad said...

bukan setakat warna purple terang je..smua warna kite nak beli nnti..hehe ;D