Jun 28, 2012

Kursus Semakan Semula 5S Ke Tahap 2

salam,

Minggu lepas pada 22 - 23 Jun 2012, aku telah menghadiri Kursus Semakan Semula 5S Ke Tahap 2. Kursus ini berlangsung 2 hari di Fakulti Kejuruteraan & di Hotel Mahkota, Melaka.  Kebetulan, dah berkursus di luar so aku pun bawa husband + anak bersama.  So, dapatla anak-anak bermain dan bermandi-manda di swimming pool hotel.  
Firstime aku jejak kaki di Hotel Mahkota, Melaka ini.  Kalau diikutkan hati memang terasa malas nak pergi tapi memandangkan tak ramai peserta yang ikut serta so dengan rela hati aku pun bersetuju untuk menyertai kursus tersebut.  Antara satu sebab aku merelakan hati untuk menyertai kursus ini adalah satunya aku x pernah menginap lagi di Hotel Mahkota, Melaka. keduanya hotel ini berada di tengah-tengah bandar..wah bestkan tambahan lagi berhadapan dengan Melaka Parade...yeeehaaa...aku suka aku suka. dan yang ketiganya sambil-sambil aku berkursus boleh juga anak-anak aku bermandi-manda. Itulah antara sebab musabab aku merelakan diri untuk sertai kursus ini..hehehe ;)
Jom kita layan pic. yang sempat diambil waktu berada di Hotel Mahkota, Melaka.






  

No comments: