Jun 6, 2012

Agaknya bila boleh dapat?

salam,

haiiihh...dah lama dok pendam hasrat hati ni...biasalah pompuan bila bab nak habiskan duit tuh serahkan aje mesti laju jer keinginan-keinginan tu datang.  Entry sebelum ini pun ada gak disebut-sebut tapi masih tidak kesampaian lagi hajat dihati tu.  Sebelum ni dok mcm berkenan dengan canon C3 sebab ianya x besar sgt mcm dslr so boleh masuk jer dlm handbag.  Tapi dalam fikiran aku mcm teringin nak guna jenama nikon. so, aku pun buat la pemantauan di internet..dan akhirnya aku jumpa nikon J1.  Nampak mcm menarik juga tapi tak tahu la, sebab aku ni bukannyer pandai nak menilai dari setiap segi kamera tuh, janji yang penting kecik molek cam aku dan senang nak bawa masuk dalam handbag..ok lah kot  =) hehehe.



Agaknya bila aku boleh dapat erk??



No comments: