Dec 13, 2009

WeeKenD

Salam,

This weekend aku & hubby just lepak kt umah jer..so aktiviti utama yg dilakukan adalah mengemas..almaklumlah dah 2bln aku tinggalkan umah..time ni lah nk mengemas apa yg patut. So, today aku just dpt settlekan hanya di bilik utama jer coz pkul 8.30am my mother in law dah call my hubby & ask we all if nk join g sogo together with them. My auntie (sblh hubby) comes with their daughter (yg ddk kt sarawak tu) yesterday..so, this morning they want looking around & shopping at sogo. My hubby ask me..go or not? and i said yes...& dengan pantas jer aku terus g mandi & bsiap. hehe..bab bjalan mmg cepat jer :)

Sampai jer kt sogo sekitar jam 10.30am..msih tlalu awal lgi..so xdela bsesak2 sgt dgn orang2 & kenderaan2 yg byk senang nk cari parking..selalunya my hubby suka park keta kt bangunan mara..senang dan murah katanya...what everla kan :)

I told my hubby that i want to find out the white pants..so we go to the ELLE department. Dah jumpa yg sesuai but no small size for me..yg ada just 38 - 40 (size) kt pinggang nyer plak beso..huhuhu..rugi2..but nevermind maybe nextweek we all go to the ISETAN or MIDVALLEY plak..hehehe..afterthat, i and my hubby going up to the baby wear department..to look what things that i can grab for my baby..hehehe.. ;)

Lastly we all lunch kt foodcourt sogo..i and my hubby eat chicken rice coz easy and fast to buy it. After dah kenyang..apa tunggu lagi..go back home la coz my baby pun dh meragam sbb dia dh mgantukzz nk tido..ngeh..ngeh..ngeh..

Ok, that all for today...baby aku pun dah bangun dri tidonyer..aku nk kena g tgk dia..see ya!




No comments: