Dec 21, 2009

Member Card JJ

Salam,

Dalam pada dok buat keja tuk senarai nama pegawai (kehadiran) tuk hari Q, sempat lagi tuk aku meng'usha'2 fb dan blog..dalam pada tu juga fikiran ni asyik dok ingat hari esok jer..sbbnyer x sabar tuk shopping hahaha.. ;) sempena member card JJ yg akan berlangsung 21-22 Disember 2009 iaitu esok dan lusa. So, apa lagi aku & my hubby dah pun amik cuti tuk esok..hooorayyy...
Malam ni aku akan wat listing tuk brg2 yg perlu dibeli..almaklumlah brg umah byk yg dah abis..so kena wat list before go..sbb nnti ble smp je dh thu apa yg ptut dibeli..jimat masa & tenaga.
2-3hari ni h/p aku ni rosak plak..xbleh nak scroll button..sshnya idup aku..nk mesej nk call nk set alarm nk wt reminder..smua nya ssh..adoiii..pening2..esok nk kena repair gk h/p ni if x lg ssh la idup aku..huhuhu ;(
ok, dah aku nk smbung blik keja aku yg thenti tdi..;P

No comments: