Dec 14, 2009

Akhirnya...

Salam,

Akhirnya siap juga fail meja aku..hehehe..rasanya dah dkt 3bln kot, satu tempoh masa yg agak panjang tpi tolak ngan 2bln aku cuti bsalin so dlm 1bln je kot aku spend time tuk siapkan fail meja aku nih..mana x nyer ble time nk buat jer mesti ada je keja lain (urgent) yg perlu disegerakan..that y la fail meja aku ni x siap2 smpai la aku cuti bsalin..huhuhu..

Aritu my officer wat meeting pasal FM ni coz katanya ada sedikit penambahan terkini yg perlu di'update'kan. Dlm dok berbincang tu..tetiba my boss msuk dan terus tanya my officer, camne smua dah siapkan FM? dengan perasaan yg msih tkejut dgn kedtgan nya yg secara tiba2 tu.. my officer pun jawab yg bahawasanya FM ni msih blom lengkap keseluruhannya. Mendengar penjelasan from my officer..my boss terus melenting & terus bgi warning kt kitaorng smua bahawasanya kitaorg perlu siapkan FM ni before tomorrow evening, if x smua kena terjun tingkap..huhuhu.. ;(

Aku ni lagi la dah la kena siapkan FM tuk diri sendiri di '+' plak ngan FM my boss lagi..tu yg aku dok pening kpala..smpai bling2 mata aku buat FM ni..dan akhirnya aku gembira sbb my FM siap juga akhirnya..but cuma for me not for my boss..lepas ni nk kena siapkan tuk dia plak.. ;)
*
*
*
*
*
*
*
*

No comments: