Dec 31, 2009

Malam Apresiasi Kejuruteraan 2009


Salam,


aduihhh..penatnya.. ;( smlm ada dinner kt fakulti, cam kebiasaannya la aku & my geng (s/u) kena jadi penyambut tetamu..tpi yg penting cun ttp cun..hahahaha :)


rasa2nya dinner smlm adalah yg paling teruk sambutannya..dgn psiapan yg rata2nya smua last minute serta kelancaran majlis pun kurang memuaskan huhuhu~ tpi bsyukur jga sbb x ujan smlm klu x lagi la haru-biru sbbnya buat kt foyer fakulti jer..nthen thu jelah if ujan mmg la tempias nak2 klu ujan yg lebat + angin kuat..mau terbang smuanya nnti. :)


for makanan not bad la aku leh kasi 31/2* dan persembahan aku kasi 3*. tpi kn smlm aku, kak zareene ngan nell x mng pun cbutan btuah..agak2nya kitaorng ni mmg x btuah kot..adeihhh..maybe btuah kt lain kot..hehehe (peace).


tuk dinner smlm aku just dpt rembat 1 je gmbr yg julie amik (rembat dlm fb) hahaha..tuk u'ols smua tgk...ni kt bwh ni..try la scroll down.. ;)


*

*

*

*

*

nell, kak zareene, aku & ju


No comments: