Dec 11, 2009

My New Crocs

Salam,

Sale..sale..sale..!! for this month pkataan ni mmg la sgt popular, almaklumlah year end sale (YES). So, for today aku & my hubby go to the mines to window shopping..sambil2 bwa nia g jalan2 coz arini adalah public holiday for selangor. Emm..smpai je mines before parking dah berderet2 keta masuk tuk parking..biasala if public holiday sure rmai giler org..smpai nk parking pun agak susah mencarinya..nsib baik la keta ku kecik so selit2 jela kt memana jer..hehehe..

Destinasi pertama yg aku & hubby tuju ialah crocs outlet coz aku mmg cdg nk bli sandal. Sesampai je kt situ..fuhh..penuh giler ngan manusia dlm outlet tu..rupa2nya crocs ada wat sale..padan la ramai sgt org yg dtg..xrugi aku dtg mines arini..so, aku pun apa lagi xkan nk lepaskan peluang tgk aje mesti nak rembat 1 @ 2 crocs :) tpi yg x best yer tu if ada sale giler2 je mesti bukan time gaji..hampehhh tul..nsib baik la ada alternatif lain yg bleh diguna pakai tuk tujuan tsb..hehehe..

Kalau ikutkan hati nak jer rembat 3 @ 4 pasang tpi disbbkan blom bgaji so tpaksa kena had kan dulu hasrat hati tu..if dpt 2 pasang pun dah cukup baik..tpi byk yg size dh x bpe nk ada coz aku dtg pun dh ptg..sure dri pgi tdi dh ramai yg mbeli..tpi xpe yg bestnye aku dpt apa yg aku nak...dh lama pun mengidam nak bli tpi memandangkan harga nyer yg agak mahal aku tangguhkan dulu hasrat hatiku..so arini dpt juga aku miliki wedges from crocs.. wah..suka nyer aku... :)

Taaa...Raaa...
*
*
*
*
*
inilah Crocs baru aku
~Hanalei from Crocs~



No comments: