Dec 22, 2009

SYOKNYER SHOPPING ;)

Salam,

yeeeehaaa...syoknyer shopping arini..penat tu biasa tpi yg penting aku dpt smua brg yg aku nak..hehehe.. ;)

aku & hubby kuar rumah dlm pkul 9.00 a.m trus shoot g umah mak anto Nia. Smp di JJ dlm pkul 9.30 a.m alhamdulillah jln x jem & snang nk cri parking. Firstly, kitaorng shopping kt tngkt atas dlu di bhgian perhiasan rumah & brangan baby (tuk Nia la.. ;)


afterthat, bru g isi perut kt foodcourt JJ...aku mcm biasa la my menu for lunch is 'nasi goreng paprik' & my hubby plak 'nasi ayam'. selesai jer mkn..aku trus g bhgian brg2an dapur..ini khusus tuk keperluan harian kitaorng...bebekalkan list di tangan aku trus jer mencari brg2 spt mana yg tlh tcatat dlm list..so jimat la msa & tenaga..almklumlah dgn keadaan yg penuh sesak tu if xde list brg apa yg nk dibeli mmg la lmbt nk mcari..dh buang msa kt situ jer..

lepas selesai brngan keperluan dpur..time ni la tuk shopping brg peribadi plak..hehehe..dh lama x shopping tuk diri sendiri..so apa lgi...shopping la ;)
for today aku dpt 2helai blaus + gelang kristal..very nice..

urmmm..- + = ada la dlm RM3**.** abis tuk arini..fuhhh...memang berbaloi baloi...

oklah..that all my story for today..aku nk smbung wt keja ofis aku coz tomorrow ada smbtn hari Q kt my faculty...nk kena siapkan senarai kehadiran tu..daaa..


No comments: