Apr 29, 2016

Try Produk Baru

Assalamualaikum dan hye uolls,

Adakah antara anda masih tercari-cari produk yang sesuai untuk kulit wajah?? Ewahh,, dah macam pakar beautician plak eh. Takdelah kan, kita cuma nak share citer pasal kita try produk baru ni ha...Nama produk baru ni Ellfie Essence. Sebelum ni kita setia sangat dengan Safi. Dari zaman sekolah-sekolah lagi guna Safi. Memang serasi sangat dengan Safi sampai kalau tukar 2 ke 3 produk lain pun mesti tak kekal lama macam mane dengan Safi.

Awal tahun 2016, kita try nak kan perubahan ecceehh..cehh...konon. So, sebelum ni member ofis kita pakai produk Ellfie ni. Then dari segi pemerhatian kita mmg nampak ada kesannya. Means kesan yang bagusla, nampak lebih bersih dan cerah kulitnya. Wow,, teruja tak dengar..hahaha. Baru dengar blom lagi tengok kan..So, disebabkan teruja dengan kesan yang member kita tu dapat..aku pun teruja la nak mencuba produk Ellfie ni.

Dalam seminggu dua tu mmg ada rasa mcam panas2 sikit muka tu (maybe kesan healing kot),, but after 2 weeks dah ok macam biasa balik. Kulit pun makin gebus dan lembut gitu..Ha nak rasa kena la cuba sendiri hehehe. Sekarang ni baru masuk 4 bulan la aku try guna Ellfie. InshaaAllah kalau makin selesa dan serasi, maka setia lah aku dengan Ellfie plak lepas ni.

Dibawah ni antara isi kandungan yang terdapat dalam produk Ellfie Essence yang perlu anda tahu:

Set Ellfie Essence

1. Cleanser 30ml
2. Toner 30ml
3. Day Cream 10g
4. Night Cream 15g

RM120 (Semenanjung Malaysia)
RM130 (Sabah / Sarawak)
*Free postage.


Loose Items:
Cleanser 50ml  - RM55
Toner 50ml - RM55
(buy 2 RM100)

Day Cream 10g - RM50
Night Cream 15g - RM60

Set Ellfie Gold Serum
RM130 (Semenanjung Malaysia)
RM140 (Sabah / Sarawak)
*Free postage







So, kepada yang teringin nak try produk Ellfie Esence ni bolehlah lihat website nyer di www.ellfiebeauty.com


Ok, Bai.

No comments: