Apr 27, 2016

Pertandingan Bowling JKKP UPM

Pertandingan Bowling anjuran Jawatankuasa Kesihatan Pekerjaan (OSHA), UPM pada 16 April 2016.

Kita buka first entry untuk 2016 ni dengan citer pasal bowling eh. Sebab perkara masih baru lagi berlaku last week, so masih lagi segar dalam ingatan baik kita post dulu awal2 hehehe.

Bercerita pasal bowling ni, 2 years ago rasanya last aku join bowling time Sukan Staf InterPTJ, by that time pun aku baru dapat tahu yang aku pregnant..arghhh Subhanallah. Nasib baik semuanya baik-baik aje.  Nak kata hebat sangat score tu takdelah kan, hanya suka-suka jer. Yang penting, gaya tu ada, bak kata my husband. hehehe.

Main bowling ni pun kadang-kadang jer bernasib baik. Banyak lagi kena latih balingan tangan tu untuk maintainkan,, so xdelah asyik tersasar je kan. Yang paling geram tu bila time pin tu xjatuh semuanya, bila tengok boleh jer spare tapi tersasar minta lalu tepi tu jer mmg kecewa sangat-sangat. Yang pernah rasa ajer tahu perasaan tu macam mane..hahaha.

Bowling ni antara sukan yang aku suka sebab x penat dan x panas. Main pun dalam air-cond kan,, tapi peluh tetap juga kuar tau walaupun dalam keadaan persekitaran sejuk tu...hehehe jadilah kan. Janji bersukan dan sihat tubuh badan.  Salah satu terapi untuk hilangkan stress pun ia juga, bagi aku lah, orang lain aku tak tau haha.


  My partner team "Sempoi Eng"
Memang sempoi sangat-sangat, hahaha. 




Kesian team kitaorang, time ni tengah menunggu technician selesaikan masalah teknikal yang team kitaorang hadapi. Lastnya team kitaorang dengan team IBS je yang tinggal. Yang lain semua dah settle tunggu nak kira markah aje.


PTJ Eng hantar dua (2) team, Hot Eng dan Sempoi Eng. Team Hot Eng menang juga dapat tempat ketiga, alhamdulillah..tahniah buat team Hot Eng. Tahun depan kita masuk dan cuba lagi rangkul gelaran juara atau naib juara pulak ye.

No comments: