Jan 28, 2011

Memang tak boleh tengok


salam,

Aku memang tak boleh tengok buah-buahan. Kenapa?? sebab aku memang suka makan buah-buahan la hehehe..kemana jer aku pergi kalau aku nampak jer ada orang jual buah-buahan mesti aku nak beli...kalau sehari x dapat makan buah rasa cam lain jerk lidah aku nih..itulah penangan buah buat aku.

Time mengandung dulu pun aku lagi jadi gila buah..sampai turun kat anak aku suka makan buah..pantang nampak jerk mesti nak buah..hehehehe..xpe makan byk buah kan bagus, byk khasiat dan vitamin yang boleh diperolehi dari sebijik buah ;)

Tapi yang aku x sukanya, time sekarang nih la sebab pantang aku blom habis lagi..dok terliur-liur jer tengok mak aku beli buah kat pasar malam. nak nak plak buah mata kucing @ longan & buah jambu madu yang merah menyala tuh...memang meleleh la air liur nih..huhu. Sesekali tuh xbleh tahan, aku rasa gak la sebijik dua..hehehe...bising la mak aku tuh..nak wat camne memang aku tak boleh tengok..



No comments: