Aug 24, 2010

x sabar....??

salam,

x sabar sungguh aku nk tunggu hari khamis nih...hehehe...


nape yer?? ada sesapa yang nak tahu ke nape aku x sabar nak tunggu hari khamis nih...hehehe...


sebabnya...


aku dah x sabar nak balik kampung halaman aku kt tepeng, perak...nak berbuka puasa bersama family aku plak...rindu sgt2. dalam kepala otak aku nih, dah macam2 dok fikir teringin nak makan apa, nak suruh mak masakan..hahahahha..lepat liat, cucur udang, lempeng....uhuhuhu..sedapnyer...meleleh plak air liur ni karang..


yeay..yeay.."balik kampung..hohoho..balik kampung..hohoho..balik kampung...hati girang.."
perjalanan jauh x ku rasa.. satu2 tersemat dikalbu..pasti terubat rindu dihati ..menyambut kepulangan ku nanti" cehehehe..cehhehehe..macam dah nak balik raya plak rasanya..hehehe..

2 comments:

Zareene Saifuddin said...

niza.. kita pon nak balik kg jugak.. tp pagi jumaat... balik kedah rumah MIL... x sabarnya...

Nieza Saad said...

yeker..akak balik pagi kul bpe? sya pun kalu jadi balik pagi jumaat lepas sahur..hehehe..insyaAllah doakan semuanya selamat sampai ke destinasi dengan selamat yer... ;)