Oct 5, 2010

Jalan2 @ Melaka

salam,

;) sebenarnya cite nih dah lama pun blalu, cuma baru2 nih jerk aku dpt gambar nih kt dlm fb kucing perang hehehehe....so, aku x kira aku nk post gak gambar nih walaupun dah basi..jangan mare erk.

time nih aku pun x bpe nk ingat umo dania bpe bln...tpi yg pasti time nih dania dah naik menara taming sari yer...as a usual, kalu korang nak tahu dania sentiasa cool dan xthu erti takut pun...agaknya sbb dia x tahu pape lagi kot..hehehehe..tpi skrg dah besar sikit pun dia cool jga..x macam ayahnyer yg penakut dan gayat bila berada di tempat yg tinggi..ingat lagi time naik menara taming sari tuh...x sabar2 dia nk turun dari menara tuh..dia kata dah lama sgt dok ada kt atas tuh..walhal aku rasa bru je naik atas tuh. dia nk tgk kt bawah pun smp x berani ddk keras jer kt atas tuh...hahahaha...kelakar jerk. sama la jga kalu dia naik aeroplane.... ;)





No comments: