Oct 7, 2010

Ayg nak hadiah x??

salam,



Semalam otw nk balik umah lepas keja...my husband tanya "ayg, nak hadiah x??" urmm..dlm hati cam rsa pelik plak..nape plak dia tanya soalan tuh tiba2. Aku rasa kalau ditanya dgn sesape pun jawapannyer mestilah NAK kan ;)


mari ikuti dialog antara aku ngan my husband semalam ttg kisah tajuk di atas yer :-


my bb: ayg, nak hadiah x?


aku: urmm...hadiah ape?


my bb: nak x?


aku: urmm...saje la tuh...(dlm hati dok kata..jgn percaya sgt sbb dia suka sakat aku jerk..huhuhu..)


my bb: hadiah *tut-tut*...hehehe..sambil gelak2.

aku: huh..dah agak dah..



jeng-jeng...tetiba jerk...




my bb: nah, amik abg kasi kt ayg..nak x?

aku: dengan muka yg t'cenggang2 (blurrr) smbil tgk muka dia...betul ke nih bang? sape punya nih? abg amik kt mane? bpe harganya? byknyer duit abg..? smua soalan aku tnya time tuh..hahaha..

my bb: nak ke x nak?, kalu x nak abg je yg amik..

aku: nak la..tpi cam x biasa/reti jer nk guna...dh la mahal, besar gabak lak tuh..huhuhu...

my bb: alah...ayg kan s/u sesuai sgt la guna benda tuh..bergaya la sikit... :)

aku: oh yeker..cam tu erk, wow..bestnyer dpt jga akhirnya merasa guna benda tuh erk..ayg bru cdg nk bli tahun depan jerk..tu pun ikut budget kalu mampu. huhuhu...tima kasih abg ;)

my bb: hah, lepas ni bleh la godek2 benda tuh belajar sikit2..lama2 nnti pandailah guna..ayg kan pandai..

aku: hehehehe ;)


Inilah bendanya yang aku maksudkan:

align="center">
*
*
*
*
*
*






4 comments:

misz beauty said...

Haaaa.... Gud gud da pakai iphone.. Nape xbeli ip4 je... Pe la pejai ni alang2 nyeluk pekasam... Hihihiii... Tahniah yunk.. Dpt gak mende diidam... If xfaham pape bley je tny sy.. ;-)

Nieza Saad said...

urmm..ip4 tu x tmampu la dik, mahal sesgt..yg ini pun dah memadai..sgt2 bsyukur. henfon ni bli memahal pun bukannyer ada harga..makin turun ada lah harganya. ;)

misz beauty said...

ip4 tu still murah lagik lebih kurang harga 3gs.. coz diorg baru trial... 3g call sony ericson lg better kot dr ip4.... heheheee.... betol2... janji ada sudah ;-)

Zainatul Emelia said...

bestnyer dapat iphone... :)