Oct 4, 2010

2 Hari Berkunjung ke Openhouse

salam,

Ni aku nk cite kisah 2 hari aku bersama my husband dan dania pergi memenuhi jemputan openhouse. 2 hari ni memang keja aku makan..makan..dan makan sahaja...hehehehe ;) jangan mare hehhhh...



2 Oktober 2010 (Sabtu)


1.00 - 2.30 p.m.
-> aku ke umah ismar di semenyih. Jumpa plak ngan en. mustaff dia pun ajak g umah dia kebetulan dia dok satu taman ngan ismar, so nak x nak..jga hati aku pun ikut jga ke umah en. mustaff.hehehe.


3.00 - 4.00 p.m.
-> aku berada di rumah sepupu my husband dkt seksyen 3, b. b. bangi.


4.00 - 5.30 p.m.
-> aku ke umah Kak G, my sepupu plak di daerah sepang.


5.45 - 8.00 p.m.
-> aku berada di damansara, bagi memenuhi hasrat my husband tuk miliki dia nyer Pedro...huhuhu...jgn jeles nyer pn.niza sbb dia rembat smp 2psg sekali gus...


9.00 - 10.00 p.m
. -> last destinasi, aku ke umah Kak Sue yg ddk kat presint 9, fasa 12 putrajaya.


11.00 p.m.
-> baru aku balik umah yer...!!!


* too Pakcik Din & Makcik ??? (lupa plak nama bini dier..huhuhu..), Dak ija & Kak Iza, minta maaf x sempat nk kejar masa dah nk g umah terbuka korang..maybe next year plak yer... ;). thanx sbb mjemput..tahun depan if buat jgn lupa jemput lagi yer..hehehe.


3 Oktober 2010 (Ahad)


12.30 - 1.30 p.m.
-> menghadiri jemputan kawen member lama my husband dkt kajang raya.


1.45 - 2.45 p.m.
-> aku otw ke sungai buloh..memenuhi impian dan hasrat aku nyer member lama masa zaman sek. men. dulu..mgharap sgt aku dpt dtg umah dia...sib baik my husband kata boleh pergi..yuhuuuuu...


2.45 - 3.45 p.m.
-> alhamdulillah...aku berada di umah diana kt sungai buloh..fuhhh...jauh tuhh..


4.00 - 8.00 p.m.
-> gerak trus ke low yat utk cri brg pc my husband & nk cri laptop for me..tocheh to my husband sbb sudi sponsor...suka..suka..suka...hehehe... :)


Selesai lah sudah kisah cite 2 hari saya berkunjung ke openhouse....


sekian, terima kasih.

No comments: