Aug 17, 2009

SimpLe BeSday PaRty

~perut siapa lagi besar?..hahaha~


~2 orang makyong yg comeiii~


~all of my friends~


~2 of my friends yg sambut besday same month with me :)~




~BeSday GirL~


~my cuteness cake.., sponsor by my lovely hubby~


Salam,

Gambar2 di atas diambil semasa ulang tahun kelahiran aku yg baru saje lepas iaitu 13/8/2009. Just simple besday party..but for me it's the full of meaning..hehe..thanks for my lovely hubby for given me a cake for that the beautiful day ;) Love u so much~muachhh~

Disebelah petangnya pula, lepas je abis kerja my hubby take me to go jalan-jalan at Mines. Just looking around & buy 1 shirt for me..hehehe~ After that, we go for our dinner at KFC. My hubby plak yg teringin nak makan KFC..huhuhu..it's oklah ..janji makan je perut pun dah lapo.. ngeh..ngeh..ngeh..!!! Ok that all..bye.

Nieza

No comments: