Apr 28, 2009

Terlambat Update


Salam,



Gambar di atas ni aku dapat daripada bdak ofismate aku yg ditengah2 tu..hehe. Dah agak lambat nak story coz blog aku ni bru lagi di arena ni..so, now aku bru bkesempatan nak story-mory about this wedding walaupun sbnarnya dah lepas sebulan yg lalu.



15 Mac 2009, inilah tarikh majlis perkahwinan Nur Ain Jumari & pasangannya yang berlangsung di rumah pengantin perempuan di Klang. Kalau u all's nk tahu ain ni dulu bekas ofismate aku di Fakulti Kejuruteraan, UPM. Mengenali dia sebagai seorang kawan mmg seronok dengan sikap yg happy go lucky & selamber giler. Dulu sebelum aku kawen, dia la teman serumah aku dikala sepi hehe..thanks ain, jasamu ku kenang.



Aku doakan semoga dia & husband berbahagia ke akhir hayat serta menimbang cahaya mata yg comel2. ";)

1 comment: