Apr 23, 2009

New Hobbies

Salam,


Hye guys..dah lama rasanya aku x update my blog, so arini terasa nak write somethings in my blog about my new hobby. Almaklumlah plak arini ramai lak ofismate aku yg bcuti.. coz arini firstday gaji kot tambahan plak JJ card member sdg wt sale!! so terasa malas plak aku nk buat keja arini..hehehe.


So, berbalik pasal hobi yang aku nak ceritakan tadi..skrg ni aku tgh nak sibukkan diri aku dgn aktiviti fotografi. Sbnarnya aku mmg dah lama minat aktiviti ni cuma aku ni xde knowledge & pengalaman yg luas ttg fotografi ni. 2 minggu lepas aku terbaca ttg group takteh nak anjurkan kursus asas fotografi pada 26hb ni, teringin sgt nak joint tapi 27hb ni aku ada seminar setiausaha dkt Istana Hotel, KL sempat ke aku nak blik tambahan plak aku xde camera sendiri lagi huhu..


Bulan depan insyaAllah aku nak jadikan impian aku (gambar kat bawah ni!!) satu kenyataan.. hehe..tunggula Nikon D80 aku akan dapatkan ko..yes..yes.!!



2 comments:

misz beauty said...

yunk... if baru nak start kene belajar basic dulu... amik d50 ke dulu...;-)

Nieza Saad said...

haha..sje nak tunjuk terror :P