Jul 18, 2011

Seronok Tak Terkata :)

salam,


Seronok sangat sampai tak terkata..sebab semalam aku dpt g Ikano & Ikea. Dh lama ajak husband g sana tpi asyik ada hal lain jerk, tambahan plak skrg ni Ikea tgh sale..hehehe..bukan nyer nk bli brg byk sgt pun ada la 3-4 jenis jerk..yang lebih2nya nak cuci mata jerk ;)


Selain dpt habiskan duit kt Ikea tuh, smlm dpt juga la habiskan duit simpanan kt handbag. Dlm kpala otak dah aim nk cari handbag kaler merah, almaklumlah tema raya tahun ni kaler merah..so, kalu dpt handbag merah & kasut pun merah..memang cun habis la raya tahun ni. Aku ni susah sikit, tambahan plak my husband tu menyokong jerk bila nak bli tuh nak cari yg ada brand jerk...huiii jenuh dok perabih duit kat situ jerk mcm mne la duit simpanan tuh nak berbukit asyik dok kena tarah jerk ngan jentolak. Ni pun satu hal gak la..wat aku seronok sampai tak terkata..ia lah bila dah bli tuh berkenan smp 2 plak tuh..last2 en husband kata bli jerk la 2-2 skali habis citer..xde lama dia nak tunggu..haiii aku ni mmg la pantang kalau dgr laju jerk decide ok..mak ooiii, byk tul duit tuh (buwekkkkk).


So, arini dtg keja dh jadi malas plak sbbnya dah 2hri aku bcuti..arini ramai plak yg xde..ada yg cuti la mc la el la..huhuhu..jenuh dok kejar tfon yg dok bdering2 tuh. Ni cuma selingan jerk hehehe ;) xde kena mengena ngan topik di atas tuh.


Oklah smp kt sini dulu sbb ini jerk masa yang aku ada..nnti kita citer2 lagi ok..bye..bye..


No comments: