Jul 13, 2011

Berubah Tempat: Tugas Baru, Tempat Baru, Bos Baru

salam,


Aduhai lama nyer x menulis something kt sini..rindu plak rasanya. Dengan keadaan sekarang ni mmg x dpt la aku nk mengelat-ngelat..ada nampak topik di atas itu..hah itulah penyebabnya aku dh lama x menulis di blog ini. Mulai sekarang tempat aku telah ditukar..bukan jauh pun still dlm FK lagi cuma berubah tempat daripada aku jaga TP, sekarang aku kena ambil alih kerja S/U Dekan yang sedang menghabiskan cuti sebelum beliau bersara. So, tugas baru, tempat baru dan bos pun baru.


Dulu-dulu..aku & geng PD selalu ngumpat K.J ni..ddk kt dlm akuarium x penah nk kuar2..hehehe dan sekarang aku plak dok dlm akuarium ni bru tahu rasa nyer mcm mne. Fuh, dasyat beb, smp nk makan pun mmg x smpt, tangan dan mulut jgn ckp la mmg sentiasa bekerja dri pkul 8.00 pagi smp pkul 5.00 ptg..smp kekadang x sedar masa berlalu begitu cepat. Dah start ddk dlm akuarium ni mmg rsa sgt2 mencabar kemampuan aku, tapi nasib baik la aku ni jenis yg x cepat nk melatah dan cool jer bila diberi tugas (buweeeekkkk) cuma kekadang tu ada gak la membebel2 sbb x puas hati ngan TP yang selalu dok panggil2 nama aku..arrrgghhh, tension aku dibuatnya.


Hari ni aku bleh relax skit..sbb bos xde dan aku nk tumpukan hanya pada filing jer arini. So, sementara tgh dok ada masa rehat ni dpt la aku luahkan perasaan agar dpt ringankan sikit beban yg ditanggung oleh kepala otak aku ni...hehehe ;)


Sebenarnya aku tgh dok tunggu satu keputusan. X pasti ianya betul @ salah keputusan tuh, tapi yang pasti aku dah pun wat keputusan dan aku harap ianya x akan mengecewakan aku..bila ianya pasti nanti. Oklah smp kt sini jer dulu kot..nanti sambung lagi dan citer lagi apa yang aku nak citer ";)


bye.

1 comment:

Zareene Saifuddin said...

hi nieza,
lama awak tak apdet ini belog kan.. selamat duduk dalam akuarium.. hehehehe... xpe nieza, amik peluang dok kat dalam tu as a new challenge and new experience in your career. All the best, nieza..