May 20, 2011

Hill Park, Kajang

Salam,


hi all, dh lama xbsua di arena blog ni. actually, aku ni dok bz memanjang biasalah PA hj lah katakan...(ada aku kisah!!) hahaha..jgn menyampah dgn statement yg dibuat erk. saje nak hilangkan tension pagi2 jumaat ni.


pasal tajuk kt atas tu, saje je aku nk share ngan kengkawan smua. Ahad lepas aku ada ajak my husband g jengok2 progress umah yg dibeli tahun lepas..jangkanya siap awal tahun depan. Alhamdulillah, teruja rasanya bila tgk hampir 75-80% dah siap. x sabar rasanya nk pindah umah baru nnti..hehehe. Skrg ni, kitaorng dpt surat dri developer utk byar deposit meter air + api. so, kali ni g tgk nk tgk HP5 No.8, ini lah lorong umah dan no umah aku..hehehe.


xsabar rasanya nk masuk umah bru ni..dh mcm-mcm idea dh berlegar2 dlm fikiran. nak buat itu nak buat ini..cuma budget jer la ada @ x..huhuhu. kemungkinan besar lepas raya dalam bulan Oktober dah boleh masuk, insyaAllah kata Mrs.Ira. so, tunggu je la saat dan ketika nya nnti ok.



No comments: