Apr 22, 2011

Akhirnya ter'update' juga

salam,


hye smua..apa khabar? ketemu kembali kita di arena blog ni..hehehe..dah lama x ber'update' kan. kebetulan hari ni hari jumaat dan tiada aktiviti utk menghabiskan duit so aku pun terpanggil untuk berblog bagi mengisi masa yang terluang. Sawang? urhmm..usah ditanyala jenuh dok menepis untuk dibersihkan kesemua sawang yang ada..huhuhu..hambik ko!!


untuk kali ini tiada citer yang menarik utk dikongsikan bersama..al-maklumlah tuan badan x berapa sihat..dah terkena jangkitan virus batuk+selsema+pening kpala=demam + sakit perut = x sihat. ;) di'+' lagi dgn ketidakcukupan zzzzzzzzzzzz...ber'++++' la x sihat nyer...


minggu depan cuti umum hari pekerja..teringin juga nak balik kg tpi minggu depan dah ada aktiviti -> ptandingan bowling antara jabatan/bahagian..fuhh, dh lama bebenor aku x main bowling agak2 dlm 3thun rasanya..konon2nyer msuk nk bls dendam tpi bru2 ni training asyik cuci longkang jer lebih dari jatuh pin..kahkahkah...hah tolong jawab...tet...cite pasal bowling, 3tahun lepas mmg aku berhasrat tuk miliki bola bowling sendiri sbbnya dgn keberatan aku yg x berapa nak berat nih..mmg patut aku ada bola bowling sendiri so senang bebila nak main jerk xyah sesusah nk mcari bola yg berangka kecil a.k.a paling ringan hahaha..so bebaloi-baloi la aku fikir if aku beli bola sendiri..,dan skrg ni dah dgr plak ada ptandingan..dgn bersemangat waja aku usulkan cadangan dkt my hubby tuk nk beli bola bowling wt koleksi peribadi hihihi, walhal sblum ni cadangan tuh mmg drpd my hubby suh bli bola sendiri. sayang duit beb..!!! ;D

No comments: