May 12, 2010

RINDU pada Kenangan itu

Aku bersama my x-boss yg sgt supporting, tapi bab kerja jangan main-main yer sebab dia adalah seorang yg sangat tegas dan mengikut peraturan.

Teman seperjuangan...kak sue & ain. Aku tersangat la ngam ngan dorang berdua nih sebab kitaorang kalau dah bertiga leh jdi satu kepala erk..hahahaha..


Baju kaler pink nih..adalah dak ija. Dia adalah adik yg termuda time tuh la kat Pejabat Dekan. Dia pun baru jer meninggalkan Fak. Kejuruteraan sbb dah dapat tetap kat Pusat Ko-kurikulum.. Dia adalah seorang yang sangat ceria dan kadang-kala mempunyai sifat 'kesengalan'..oppsssssss jangan marah.......dak ija =)

Dibarisan atas sebelah kiri : aku, kak asz, kak yuhanis, kak sha & ain.
Dibaris bawah sebelah kiri : my x-boss (En. Mustafa Ibrahim) & En. din.

gambar ni sama jer yg kat atas tuh...bezanya adalah buang ain tambah dak ija jerk...hehehehe..


Aku tersangat merindui mereka saat ini...
andai masa boleh diputarkan kembali alangkah bahagianya....
Mereka semua adalah rakan-rakan staf di Pejabat Dekan. Semuanya telah tiada di Fakulti Kejuruteraan...yang tinggal hanya aku keseorangan =(

aku RINDU pada Kenangan itu........!!!

6 comments:

naieela said...

--->takpe kak niza..sabar erk dgn boss s*ngal ni..akan datang kebaikan d kemudian hari..chaiyok2x

Nieza Saad said...

thanks nell...nsib baik skrg nih ada awk, k.zareene, k.sha yg leh dijadikan teman gelak tawa, suka duka dikongsi bsama2.

misz beauty said...

za.... nangis saya baca entry nih... i miss u ols damn too... xde yg dpt ganti kenangan kita semua dulu kala... yg terindah... =(

AinHinata said...

a'a la nieza...tnggal awk sorng2 jer antara group kite kt engineering tu..
xpe..kite still leh contact2 kan..

pg td dpt msg dr awak psl allahyarham kak liza..sedih la..baru semalam kite story psl die..semoga die di tempatkan dikalangan org2 yg beriman ~amin~

Azabeila said...

windu jgk kt kenangan lme tuh...kenangan tuh ttp diingatan..tp kita masih lg berhubung kan, wlpun susah utk berjumpa..

Nieza Saad said...

a'ah tulah pasal..windu pada smuanyaaaaaaaaaaaaa.. =(

ain: a'ah tersangat sedih..semoga roh nya ditempatkan dikalangan orang2 yg beriman..amin.