Apr 21, 2010

so u think u can dance

salam,

so u think u can dance???

I??? =) maybe boleh menari tapi xla sehebat & sepower dorg kat atas ni...gemar tonton dan ikuti setiap siri episod "so u think u can dance" jerk tu pun yg season 6..hehehe...

agak2nya utk season 6 ni antara JAKOB, RUSSELL, RYAN, KATHRYN, ASHLEIGH, ELLENORE siapa juara & naib juara erk..coz aku dh ter'miss' plak dia nyer slot tanyangan nk umumkan pemenang..itu hari aku just tgk yg last tuk finale jerk..tapi time tu dorg x umum pun coz dia kata tnggu esok malam nyer...itu yg aku x pasti tu...ada sesape yg tgk x?? leh inform me pleaseeeeee.

sebenarnya dalam tarian ni, byk benda kita leh jdikan tarian tu bukannya tarian itu atas nama tarian itu saje tapi di sebalik tarian itu ada segala jenis perasaan yg kita leh terjemahkan mengikut rentak lagu dan jenis tarian yang akan ditarikan. setelah aku mengikuti rancangan 'so u think u can dance' baru aku faham apa sebenarnya erti sebuah TARIAN, sekiranya betul2 ditarikan dengan cara yang betul..fuhhh...sungguh romantik sekali.

Ahhhhhhh....aku sangat-sangat teruja..arrgghhhhhhhhh...

ada x orang yg profesional yang boleh ajar aku menari?????????????

...hahahahhahaaha...(@@@@sengal@@@@@)

No comments: