Jan 26, 2012

Kena Tunggu Lagi

salam,


Kena tunggu lagi ;( sampai semuanya selesai dibuat...plaster ceiling, grill, kitchen cabinet masih dalam proses lagi. Rasanya hujung bulan 2, baru boleh pindah semua barang-barang. Bila bercerita bab pindah memindah nie..rasanya sangat leceh sebab nak kena berkemas itu dan ini...alahai ponat la badan den ni hah. Tapi disebabkan nak masuk rumah baru nyer pasal..aku akan tabahkan hati dan kuatkan semangat untuk mula mengemas barang-barang untuk dimasukkan ke dalam kotak. huhuhu...ayat yang penuh dengan kemalasan ;)

Aku ni mmg pemalas kalau bab nak amik gambar semua bagai..tapi nak uploadkan dalam blog ni untuk tatapan kengkawan...aduhaiii...satu lagi malas <"-"> urmm, tunggu la kalau aku dah rajin sikit untuk tangkap mana-mana gambar yang aku suka (tangkap muat) hahaha. Sekarang ni, dok mula la fikir nak beli camera baru plak walhal camera lama ada jer kt umah tu...x terusik..ini semua alasan untuk melicinkan lagi bukit yang dah sedia licin ditarah gara-gara rumah baru ni....ngeh..ngeh..ngeh..hah hambik kau!!! Sebab aku cam dah berkenan plak dengan Sony C3..Pn. Izareene bila mau beli Sony C5? :)


2 comments:

Zareene Saifuddin said...

Nieza,
Alhamdulillah... saya telahpun memilikinya... sony nex-c3k pilihan beta... (chewah...ayatku x bley blah.. hahahaha)

Nieza Saad said...

nak gelak jugak..hahahaha =)