Sep 13, 2010

Salam Aidilfitri


Salam,


Dikesempatan ini, aku ingin mengambil peluang untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada seluruh kenalan sama ada yang mengenali atau pun tidak mengenali diri aku ini..hehehehe ;)


Arini dan esok aku masih lagi berada di ofis, walaupun hati dah separuh berada di kampung..hehehe..sebabnya aku hanya apply cuti seminggu selepas raya..boleh dok lama sikit kt tepeng nnti. Seperti tahun yang lepas, tahun ini aku akan beraya di kampung blah ayah mertua ku dulu di rembau dan pada malam raya pertama tuh..aku akan terus pulang ke kampung halaman ku di tepeng..yeahh..yeahhh..x sabar rasanya nak balik kampung..kepada yang akan pulang ke kampung halaman arini dan esok diharapkan bersabar dan pandulah kereta dengan berhati-hati...kepulangan anda semua dinantikan :) semoga semuanya selamat sampai ke destinasi yang dituju...bye..bye.


~ SALAM AIDILFITRI ~


No comments: