Jan 19, 2010

BZ gilerrr

salam,

starting from today, aku teramat la bz dengan penambahan keja yg perlu aku cover skrg. Uhh, benci btul aku ngan my BOSS yg pndai mengarah itu dan ini. pendapat orang lain langsung x diendahkan, yg dia thu pendapat dia jer yg btul. argggghhhh...geramnyerrr haku!!!

dengan pengurangan staf di ofis aku la yg membuatkan aku bz gilerrrrrrrrr..nsib baik x jdi gilerr (mintak simpang la), aku msih lgi waras utk melaksanakan tugasan keja yg telah dibebankan dibahu aku (ayat apakah ini? lantaklah) (alhamdulillah).

lepas ni xde can la aku nk singgah-singgah kt fb ngan blog lgi time keja..huhuhu..sbb aku perlu tumpukan sepenuh perhatian aku pd urusan keja tmbahan merangkumi
CUTI PEGAWAI, KENAIKAN PANGKAT,
CUTI BELAJAR, WJ (ASET), STAF SOKONGAN, GL, & LAIN-LAIN YG BERKAITAN DARI MASA KE SEMASA.
=(

adoiiiyaiii...adoiiyaiii..

No comments: